Lukket trailer – cargotrailer

En lukket trailer, også kaldet cargotrailer, kan tjene mange formål. Udover at kunne benyttes som flyttetrailer kan en lukket trailer også indrettes til andre formål. Det kunne f.eks være mobil værksteds trailer, gokart trailer eller som alternativ til varebil. Her på siden finder man et bredt udvalg af cargotrailere fra Europas førende producenter, og har du brug for rådgivning står vi altid klar til at hjælpe.

Viser 1–20 af 52 resultater

-18% Rabat
  • Indv. mål: 204 x 115 x 125 cm
  • Totalvægt: 750 kg.
19.995,00 kr. Inkl. moms
-18% Rabat
  • Indv. mål: 204 x 115 x 150 cm
  • Totalvægt: 750 kg.
21.495,00 kr. Inkl. moms
-18% Rabat
  • Indv. mål: 204 x 115 x 150 cm
  • Totalvægt: 750 kg.
22.595,00 kr. Inkl. moms
-11% Rabat
  • Indv. mål: 250 x 125 x 80 cm
  • Totalvægt: 750 kg.
22.995,00 kr. Inkl. moms
-14% Rabat
  • Indv. mål: 255 x 128 x 153 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
23.295,00 kr. Inkl. moms
-15% Rabat
  • Indv. mål: 255 x 128 x 153 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
24.695,00 kr. Inkl. moms
-14% Rabat
  • Indv. mål: 250 x 150 x 150 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
27.995,00 kr. Inkl. moms
-15% Rabat
DEMO
  • Indv. mål: 300 x 155 x 80 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
29.605,00 kr. Inkl. moms
-8% Rabat
  • Indv. mål: 262 x 180 x 130 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
29.995,00 kr. Inkl. moms
-6% Rabat
  • Indv. mål: 262 x 130 x 180
  • Totalvægt: 1300 kg.
31.995,00 kr. Inkl. moms
-6% Rabat
  • Indv. mål: 262 x 150 x 150 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
31.995,00 kr. Inkl. moms
-16% Rabat
  • Indv. mål: 305 x 146 x 180 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
32.495,00 kr. Inkl. moms
  • Indv. mål: 255 x 142 x 153 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
33.000,00 kr. Inkl. moms
-6% Rabat
  • Indv. mål: 258 x 148 x 157 cm
  • Totalvægt: 1350 kg.
34.595,00 kr. Inkl. moms
-13% Rabat
  • Indv. mål: 305 x 146 x 180 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
34.605,00 kr. Inkl. moms
-7% Rabat
  • Indv. mål: 258 x 148 x 157 cm
  • Totalvægt: 1350 kg.
34.995,00 kr. Inkl. moms
-22% Rabat
  • Indv. mål: 358 x 146 x 180 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
35.495,00 kr. Inkl. moms
-4% Rabat
  • Indv. mål: 258 x 148 x 157 cm
  • Totalvægt: 1350 kg.
37.495,00 kr. Inkl. moms
Vis
Ikke på lager
  • Indv. mål: 258x 148 x 157 cm
  • Totalvægt: 1350 kg.
37.695,00 kr. Inkl. moms
-14% Rabat
  • Indv. mål: 250 x 150 x 150 cm
  • Totalvægt: 1300 kg.
37.995,00 kr. Inkl. moms

Hvilken cargotrailer skal jeg vælge?

Når du vælger cargotrailer kan du typisk vælge om traileren skal været udstyret med bagdøre eller rampe. En rampe er rigtig praktisk hvis du ofte har brug for at køre en sækkevogn eller lignende op i traileren. På den anden side er rampen pladskrævende sammenlignet med bagdøre, og muligheden for at læsse traileren med gaffeltruck bortfalder også, hvis du vælger en rampe løsning. Vælger du bagdøre har du stadig mulighed for at tilkøbe en løs rampe som kan anvendes til sækkevogne o.l.
Udover ovenstående er der ét punkt hvor cargotrailere ofte er meget forskellige, nemlig siderne. Lidt forsimplet er valget ofte mellem træsider (plywood eller finérsider) og det som kaldes sandwich-sider. I afsnittet herunder er det muligt at læse lidt mere om de to typer sider.

Cargotrailer med træsider

Hvis du vælger en cargo trailer med træsider er der oftest tale om en tykkelse på 12-15 mm. beklædt med enten laminat eller glasfiber. Her vil der være forskel på prisen da laminat er en billigere løsning end glasfiber. Dog kan det være en fordel at vælge glasfiber bl.a. fordi det er nemmere at rengøre samt nemmere at foliere på. En anden fordel ved at vælge en cargo trailer med træsider er at du let kan montere ekstra-udstyr indvendigt. F.eks reoler eller hylder som skrues fast i træsiden.

Cargotrailer med sandwich-sider

En sandwich side er, som navnet antyder, en konstruktion bestående af flere lag. Det er altid bestående af en hård skumkerne i midten typisk mellem 15-40 mm (80-100 mm. ved frysetrailere), beklædt med enten glasfiber eller stålpaneler indvendigt og udvendigt. Fordelene ved sandwich sider er bl.a. at de vejer mindre end træsider. Ydermere har de fra en hvis tykkelse (minimum 30 mm) en isolerende effekt, hvilket er nyttigt hvis cargotraileren skal indrettes som mobilværksted.